Nehe :(

Då blev det inge Lina idag, för att hon jobbade, ända tills imorrn :( Trist värre ju.. Men men, kommer fler dagar :D
Så nu har jag bestämt att jag ska nog åka med pappa till väla istället :D Se om jag hittar nån fin liten väska kanske :) Men jag har inte bestämt mej till 100 än.. Vi får se :)


Sitter och pratar med min bästaste bästaste vän på msn nu, saknar honom så otroligt mycket, har inte träffats på snart 1 år, och ändå bor han bara i Landskrona :( Men får väll ta och köra ner och hälsa på honom nån dag :)

Nu ska jag koka kaffe och röka en cigg tänkte jag, återkommer senare :)
Later ;p



Väldans gammal bild på min bästaste kompis Aki, iloveu dude <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0