Nu är jag ledsen..

Blev ingen blondering idag :( Min Frisör mådde inte bra, så nu får jag vänta ända till fredag innan jag kan fixa mitt hår :( Skit ledsen är jag, verkligen..
Så nu är jag i ängelholm, har bäddat ner mej i soffan och läser min älskade bok "Om jag kunde drömma" som ni redan vet :)
Har föresten beställt alla 4 böckerna, "Om jag kunde drömma", "När jag hör din röst", "Ljudet av ditt hjärta" och "Sålänge vi båda andras".. Tänkte beställa dem på engelska med, men får vänta till löning och se hur mycket pengar jag har..
Då ska jag köpa hela Boxen med "Twilight", "New moon", "Eclipse" och "Breaking dawn" :) Exakt samma böcker fast på engelska,  jag tror dem berör mer på engelska eftersom att det är orginal språket, därav vill jag ha dem :D
POSS



Haha, skitkoncentrerad när jag läser :P

Kommentarer
Postat av: Elina

jag läser den också as bra! Har också alla. Tänkte läsa de alla på svenska först sen på engelska :). Såg ditt hår när jag körde förbi dig en dag orange var det. Man var inte ledsen efter regn kommer sol ;) Puss Elina

2009-10-14 @ 15:11:08
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0