The most wierdest dream :/

Drömde nåt såå sjukt knass inatt :/
Vi har skaffat larm, och jag va hemma själv, det kom 2 killar in i huset, dock lyckades jag gömma mej, kontaktade centralen genom larmet, sen sprang jag ut.. Jag hade min väska och mina nycklar med husnyckel, bilnyckel, larmbricka och sånt i dem, på bordet.. Jag ringde till mamma och pappa oxå..
Sen sprang killarna ut och jag sprang in, upptäcker att mina nycklar är borta, precis då kommer mamma och pappa.. Jag är helt hysterisk och springer ut och ser att min bil är borta, och mina föräldrar säger, Nee, men det är lugnt, vi hittar den sen, låt det va sålänge, sen gick dem och letade efter katterna, brydde sej inte :/
Dem tog katterna till en av grannarna, sen brast jag i ännu mer panik och skrek, Ni fattar väll att dem kommer in i huset och kan stänga av larmet med mina nycklar? Jaa, svarade dem, men vi har inte tid med det just nu, gå hem igen..
Sen vaknade jag och kunde fan knappt somna om igen, paniken bara steg i mej även när jag va vaken, sjukt läskigt :/ Otroligt verkligt va det..

Nee, nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen ska jag göra vid mej och köra till juuuuubb :P
Later ;p




Min pärla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0