Alright :)

Sitter i Ängelholm nu, dricker mitt kaffe och röker en cigg, Kan inte bli bättre på morgonen :)
Älskling ligger fortfarande och sover, eller han är nog lite vaken, men han börjar inte jobba förän halv 7, och han har 5 min till jobb, så varför ska han gå upp nu lixom? :P
Idag ska jag göra nya naglar :D Jag ska försöka att komma ihåg att fotta innan och efter bilder, för jag glömde ju ta bild på mina gamla sist :P
Jag ska även till min tatuerare och boka in en ny tid idag :) Woohoo, har väntat på det as länge, har bara aldrig orkat ta mej tiden att gör det :P
Jag hatar att skriva blogg på älsklings dator, för även om jag hoppar över rader, så som jag brukar göra, dela upp det i spalter när jag skriver, tar hans dator bort det, så när jag sparar allt så sitter allt ihop :/ Skit skumt, men sen och andra sidan så händer det inget när jag mobilbloggar heller, så varför inte lixom?
Nee, nu får jag ta och dricka mitt kaffe så att jag hinner göra vid mej, vill inte åka till jobb i pyamasbyxor ;D
Later ;p

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha pallar inte tiden på det inlägget... 04-43, mitt i natta för fan ;)

2009-09-30 @ 16:36:49
URL: http://jrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0