Ångest!!

God morgon..
Idag har jag en sån mega ångest, ni vet en sån som tillochmed gör att man mår illa, och nu undrar ni säkert Varför?
Joo, det ska jag berätta, för att jag ska sätta min fot hos Tandläkaren IGEN, som jag redan har berättat..
Kvart i 1 ska jag vara där och laga samma jävla tand som sist..
Även om jag vet nu att sprutan inte gör ont, utan bara är obehagligen, så är min tandläkarfobi och spruträdsla INTE botad, det lär den nog aldrig bli heller :(

Ska iaf till Ängelholm idag, det är positivt :) Så älsk ska få ta hand om mej sen när jag är bedövad i halva truten och inte kan äta eller dricka på typ sisådära 2 timmar eller nåt :P
Jag ska även ta med kläderna till honom som jag hämtade hos Johanna, så att han kan få va lite delaktig i det jag väljer ut :P Snäll jag är visst ;p Och efter det kommer jag KANSKE att fotta dem, jag är inte så värst smidig att använda min kamera lixom :P


Nee, nu ska jag dricka mitt kaffe och göra mej iordning innan jobb..
Uppdaterar senare idag :)
xoxo //



En bakfull jag efter Findus-festen Oktober -08 ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0