Blir jag sjuk dööör jag :(

Jag pallar verkliigen inte bli sjuk nu, inte nu, nästa vecka, fine, men inte nu :(
Tänk om det är Svininfluensan, jag menar, man tänker alltid, "det händer inte mej, jag får inte det", man risken är ju ändå rätt hyffsad att man kan få den, alla som har blivit smittade har säkert tänkt "det händer inte mej"..
Så tänkte vi angående inbrott med, ändå hade vi inbrott i Juni lixom :/

Va på Väla och handlade min älskade eyeliner.. och ögonskugga.. och kajal ;D Haha Upps :P
Sitter bara hemma nu, tycker synd om mej själv och ska knarka panodil och pimpla mer hostmedicin..
Man ska alltid vara på den säkra sidan ^^


Ska koka lite te nu btw, med honung i :D:D MUMMA <3

Skriver en liten rad igen innan jag ska sova :)
xoxo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0