Dreams..

Visst är det sjukt, att du kommer ihåg drömmen, precis innan du vaknar helt, när du ligger i en dvala precis innan du öppnar ögonen, men sen när du har slagit upp ögonen så är drömmen borta, du kommer lixom bara ihåg att du har drömt, men inte om vad :/

Sitter och dricker mitt Kaffe atm och ska snart göra vid mej inför jobb.. Inte för att det är så mycket att göra, men ändå, ta på sej kläder och borsta tänderna ;D
Skulle kunna tänka mej ett jobb där man får gå upp lite senare, vara lite finklädd och kanske även sminkad..
Okeej, det kan jag nu med, men det gör inte så stor skillnad eftersom att vi är helt vitklädda och har hårnät på jobb,
jag vet, seexigt inte sant ;D Haha

Idag blir det till att storstäda rummet, sen vet jag inte vad resten av timmarna kommer att gå åt till, men det märker vi..

xoxo //


Kommentarer
Postat av: Laila

Nawh Tack :D världens sötaste är du :)

2009-09-01 @ 12:47:39
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra tisdag (:

2009-09-01 @ 15:35:19
URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0