en sista chans?

Vad hade du gjort annorlunda, om du hade fått en sista chans i livet att ändra på nåt innan du dör?
Jag menar, vissa säger att dem har ett perfekt liv och att dem inte skulle vilja ändra på nåt.. Men alla har vi väll gjort saker vi ångrar? Som vi gärna hade gjort annorlunda eller inte gjort alls?

Jag kan komma på många saker, men vet inte vilken jag hade ändrat på.. Å andra sidan så säger dem ju att allt man har gjort i  sitt liv har format en till den man är idag?
Men då kan man ju börja undra hur man hade varit om man hade ändra på något..

Bara en liten filosofi nu när jag är antagligen sjuk och uttråkad..
Ge gärna svar om du känner för det :)

xoxo //


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0