Fan asså..

Sitter här, halv 7 på morgonen, för att jag knappt kan andas när jag sover.. Denna sjuka är såå jävla underbar, inte sant? :/
Pappa har precis kört till jobb, mamma sover, och jaa, min bror bor inte änns hemma :P
Då finns det inte så mycket annat att göra än att blogga? ;p haha..

Idag har jag faktiskt sagt att jag ska städa mitt rum, vare sej jag orkar eller inte, det måste verkligen göras idag.. Sitter även och funderar på att man ska lägga sej igen nån timme och se om man kan somna om, har ju vatt vaken i snart en timme lixom :/
Det värsta är nog att det inte änns går nåt bra på TV vid denna tiden på dygnet :(

Fick dock precis en sötnos i knät, lite sällskap är alltid skönt :D
Texaz mitt hjärta <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0