Fan vad dåligt!

Fan vad dåligt av mej att inte ha uppdaterat på hela helgen, jag känner verkligen att jag har svikit mejsjälv ;D

Har inte gjort så mycket mer än att vara i Ängelholm, sen igår kväll tog vi en tripp till Halmstad och sa hej till några polare som va där och festade, jag körde givetvis, så det blidde ingen alkohol för min del :P
Men Cilla drack lite för mycket, så jag fick köra henne till hennes jobb idag, för hon va inte ett dugg körduglig :P Haha..

Måste föresten oxå skriva, ni vet att jag va och lagade min tand i onsdags, för andra gången.. Nu ska ni få höra.. Lagningen har trillat av IGEN, i fredags, bara 2 dagar efter lagningen.. Vad är det med inkompitenta Tandläkare, så nu måste jag dit på Tisdags och laga den IGEN.. Men dem kan fan glömma att jag tänker betala det dinna gången, för det är fan inte mitt fel att lagningen trillar av.. Det kan dem ta och köra upp nån stans..

Nu ska jag faktist sova, men uppdaterar imorrn..

xoxo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0