Finally..

Äntligen fredag, äntligen jobbat klart denna veckan..
Inte för att vi jobbade så mycket idag, det ville inte funka alls :S

Mina katter springer omkring utanför min dörr och det låter som om det är typ 20 elefanter som springer, men det är bara 2 katter :P Men jag älskar dem ändå <3

Pratar med min älskade vän Aki på msn atm, saknar honom sjuuuuuukt mycket faktiskt.. Får väll ta och köra ner till honom och hälsa på nån dag :D Sist jag träffade honom va innan jag och micke blev tillsammans och det är snart 8 månader sen :/ Taskig jag känner mej ju..

Om det inte händer så mycket idag ska jag försöka hinna med min design lite på bloggen :) Bra viiiiiisst :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen röka en cigg, sen duscha och så :)
Uppdaterar sen :)

xoxo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0