Fyyyy på mej !!

Fy på mej för min dåliga dåliga dåliga uppdatering..
Vill först och främst säga Grattis till Kit och Dennis som har fått en underbart söt liten flicka, vid namn Jenna :) ;ycket fint namn faktist :)
Sitter i ängelholm nu, älsk kollar på nån film på 6:an, och jag nördar mej här ;D Haha..
Ska ändå snart gå och nannilura tänkte jag.. Upp tidigt imorrn igen..
Lämnade min Pärla på servic igår, hämtade henne idag, och tack och lov så va där inget fel på henne :) God I love my car <3
Men dock ska jag svika henne imorrn, hon får stanna kvar i Ängelholm, för jag ska driva Saab till jobbet :P Älsks nya bil alltså xD
Nee, nu ska jag försöka komma på vad som har hänt i filmen ^^
xoxo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0