Jag lever än..

Jaa, då har jag överlevt tandläkaren denna gången oxå, men det va fan på fitthåret..
Hon lät ju knappt bedövnings-salvan sitta, så den hjälpte ju inte ett dugg, så jag kände ju hela nålen och allt, ont gjorde det och mesiga Zarah började givetvis att gråta :/ Men nu är det över för denna gången iaf och jag slapp betala en krona, nu är det lite mer än en månad tills jag ska dit nästa gång :)


Är i Billesholm atm, lämnat Findusmat till mamma som hon ska ge till morbror Thomas, för vi har haft personal försäljning på jobb idag :)
Försöker dricka mitt kaffe, men det går bara sådär bra, för jag är fortfarande bedövad i halva käften :/ Men det håller nog snart på att släppa iaf :D

Nu ska jag kolla på Securitas när dem håller på att installera ett larm till oss, för som ni vet hade vi inbrott i slutet på Maj månad :/

Uppdaterar sen..
xoxo //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0