Jaha, that's it then?

Då va denna dagen snart över..
Älsk och hans lillebror Zoltan kom hit innan för att jag skulle slinga håret på Zoltan, sen klippte mamma det lite :) Blev finfint tyckte jag iaf :)

Tyvärr så kan jag inte säga att jag har blivit ett dugg bättre, har börjat frysa och skit nu :( När ska detta va över? haha, och jag har bara vatt sjuk i en dag, kan ni då tänka er hur jag kommer låta i helgen om jag fortfarande är sjuk då? :P

Mamma gjorde kåldolmar idag med :D Mega gott och sjukt längesen jag åt det, men tyvärr så åt jag en halv potatis och kålen från kåldolmen, har ingen som helst aptit när jag är sjuk :(

aja, nu ska jag kolla på one tree hill eller börja smått med ett nytt utseende till bloggen, får se vad  jag orkar..

xoxo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0