Jävla byggarbetare..

Dem jävlarna håller på att bygga utanför vårt hus, och precis utanför Billesholm, och dem lyckas nog gräva i nätverkskabeln som ligger där, för det är andra gången som vårt internet försvinner nu, dock kom det tillbaka direkt denna gången, men förra gången tog det flera timmar..

Vaknade för en halvtimme sen, trött som fan, även om jag gick och la mej hyffsat tidigt jämfört med vad jag brukar :P Dricker mitt kaffe och skriver lite här :)
Vet inte vad jag ska hitta på innan jobb, brukar alltid, eller jaa, oftast sitta hemma innan jobb, men idag känner jag för att göra nåt, har någon något förslag? :)

Uppdaterar nog innan jobb sen :)
xoxo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0