Jävla Otursdag!!!!!

Jaa, det har det fan vatt med mej och bilar idag :@
Älskling kom hit innan, då såg han att det va punka på Saaben, och att det va en skruv som jag hade råkat köra på som gått in i däcket.. Sen kollade vi mitt bakdäck som jag har råkat vara uppe på en trottoarkant med, och där saknas vikten, så jag måste ballansera om mitt bakdäck :@

Så det är vad jag ska göra när jag har ätit, köra ut till Morbror så att han får ballansera mitt bakdäck :P Tur att man har en såå bra och händig Morbror :)
Tycker synd om min Pärla som har fått gå lite ojämt :(

Förövrigt har jag ingen aning om vad jag ska göra idag :( Några förslag någon?
Så uppdaterar jag senare :)

xoxo //


                                     Min älskade pärla Emil (mamma som döpt min bil till det)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0