Jävla skit..

God morgon alla..
Vaknade för 15 minuter sen ungefär.. Det positiva är att febern är borta, men det negativa är att jag har börjat hosta istället och förkylningen är kvar, när ska denna skiter ta slut?

Fredag idag, och jag är halvt som halvt sjuk, visst är det roligt? Eller inte faktist..
Blir väll att sitta hemma och ta det jävligt lugnt idag, vill ju försöka bli helt frisk till på måndag, så får jag kanske börja jobba igen, men ju dock ringa min chef först så han tar beslutet eftersom att vi håller på med livsmedel och sånt, nu när svininfluensan finns :/

Idag ska jag sticka hem till Ängelholm, dels för att mammas och pappas fosterson kommer hit, kanske inte så smart att vara här och riskera att smitta en 9 årig pojke :S

Nu ska jag gå och hämta mitt kaffe, sen ska jag nog sätta igång one tree hill, ovanligt va? ;D

xoxo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0