Morgon ångest..

God morgon..
Varför har man alltid en sån morgon ångest på Är det för att man ska gå upp tidigt och jobba hela veckan eller är det för att man inte har gått upp tidigt på över en vecka? Jag tror nog dock att det är för båda två :P

Sitter här med mitt kaffe nu, och ska göra mig redo för jobb om en liten stund.. Fick precis besök av en liten sötsöt kissekatt vid namn Ozzy :D Världens mest underliga men goa katt :P
Dem som känner mej och har träffat katten vet vad jag pratar om ;)

Efter jobb idag ska jag hem till Kim och Johanna, min bror och hans sambo, ska kolla på lite kläder som Johanna ska göra sej av med, när hon börjar rensa ut sin garderob är det nog snart dags för mej med ;D Hehe.. Bruden har bra klädsmak och jag har inte all ro i världen att gå i affärer och kolla alltid, tycker inte det är jättekul, bara ibland, så det passar ju faktist perfekt :P

En litet bild på världens underbaraste med sötaste katt som jag tog precis ;D

xoxo //


Kommentarer
Postat av: Johanna

awe, plotteozzy :D

2009-09-28 @ 19:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0