Mumma ;D

Nu håller älskling på att göra kycklingvingar med vitlöksbröd till oss :) En typisk söndagsmiddag dagen efter xD
Lyssnar på Walking in memphis med Cher atm, älskar den låten, såå jävla underbart bra, och han Calle Kristiansson som sjöng den på Idol gjorde den oxå skit bra :)
Ska snart fortsätta OTH nörda mej, kände bara för att blogga lite först :)
Trodde att jag hade tappat min kamera igår med, men vi hittade den i Jerrys bil idag, tack och lov, hade blivit lite dyrt med en ny annars :/ Så jag kan lägga in lite bilder från gårdagen, men dock blev det inte så många kort tagna..
Men jag lägger in dem i nästa inlägg, pallar inte nu, för jag ska kolla på OTH nu innan kycklingen är klar :)
Uppdaterar sen igen :)
xoxo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0