Sömn? Vad är det?

Shit, sitter här kl 04.50 och ska köra till jobb om ca 15 min..
Somnade kvart i 11 igår kväll typ, men det känns som om jag knappt har fått nån sömn på hela denna veckan, jag älskar att jobba förmiddag, men detta är fan det jobbigaste med den veckan :(


Dricker mitt älskade kaffe atm, ska snart byta kläder och borsta tänderna, sen driva till jobb, måste dock handla cigg :/ Mega jobbigt på morgonen..
Men äntligen är det fredag iaf, men vet fortfarande inte vad som händer idag :/ Får ta dagen som den kommer :D

Nu ska jag fixa mej litta xD
Föresten, när jag har mobilbloggat från jobb så kommer det inte in på min blogg, what's up with that lixom? :/
Ska försöka en gång till idag, se om det blir bättre, alla andra verkar ju klara det, det funkade för mej i början, men inte sen :/

xoxo //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0