Svininfluensan ^^

Jaa, jobbat klart denna dagen med, segt som vanligt, men vafan, bättre än att gå hemma och glo..
Ganska många som har blivit sjuka på jobb nu, och dem har satt upp en lapp med symtomerna för svininfluensan på jobb.. Jag hade alla symtomerna utom 2, och dem 2 va bara ett kanske att man fick.. Så alla tror att det är svininfluensan jag har haft, maybe soo, men jag tänker inte luska vidare i det.. Men seriöst, Svininfluensan är precis som vilken jävla förkylning/feber sjukdom som helst, fattar inte varför dem gör en såå stor grej av det?

Fick en kommentar av Andreas (Jönköping) innan såg jag, han gnällde på att han inte kunde läsa min svarta text utan att markera den pga min bruna bakrund, men det lustiga är att jag kan läsa den skitbra här på min dator :S Så det bross nog på vilken dator man sitter vid, men jag ska fixa det om nån dag Andreas, jag lovar :P

Nu ska jag dricka mitt kaffe och kolla på mitt OTH ;D

xoxo //

Kommentarer
Postat av: Addicted 036

We like! Du får gärna komma å kolla hur det ser ut på våra svenska datorer, FUCKED UP!



Fortsätt krya på dig //storebror

2009-09-10 @ 00:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0