Svininfuensan?

Nee, tror jag inte att jag har, men dock mega ont i halsen och mega förkyld och början till feber :(
Baaah, jag som ville till väla och handla eyeliner, men det får väll vänta, eller så får jag va lite busig och sticka iväg och handla det ändå ;D

Jobbat idag, halva dagen vid min maskin och andra halvan på en annan maskin för att där är många sjuka på jobb :/ Jippi, nog där jag har blivit smittad?

Körde Johanna och Weberg till Willys så att dem kunde handla efter jobb, sen bjöd Johanna mej på glass, som tack för att jag körde :D

Nu ska jag ta en huvudvärkstablett, pimpla hostmedicin och tycka allmänt synd om mej själv :P

xoxo //

Kommentarer
Postat av: victoria

fin blogg ♥

2009-09-01 @ 18:54:01
URL: http://hejjvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0