well well..

Ja, då är man hemma igen efter en hel dags arbete.. För första gången på länge nöjt jag nästan av att va där, det funkade hyffsat för en gångs skull på jättelänge :)
Va in om bror min på hans jobb och lämnade brev och cigg, kul att träffa honom faktist, inte varje dag man gör det längre :( Saknar faktist honom en hel del <3

Sitter och funderar på om jag ska påbörja den nya designen lite smått, Andreas gjorde ju klart för mej igår att om jag inte fixar så han kan se texten utan att markera den innan första oktober bojkottar han min blogg, vilka krav killen ställer på mej ;D Haha, men jag gillar dej ändå min Jönköpingsbror :P

xoxo //




Min älskade bror till Höger <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0