believe..

sometimes i have a hard time to believe you..

Är hemma nu, slutade ju halv 11 idag :) Körde och hämtade Linus, stack och tog en kaffe på Preem, körde en runda och kollade läget i The big City, sen hem till mej och drack ytterligare en kopp kaffe och kollade runder på Youtube :P
Har precis kör hem honom nu och ska sova tänkte jag..


Imorrn ska jag sova lääänge, ingen klocka som ringer, mobilen kommer vara på ljudlöst och låååångt ifrån sängen :) Kommer bli sååå jävla nice att få sova ut :)

Sen när man har vaknat och blivit människa bär det av till Päronen i Billesholm för hårfärgning och tvätt-hämtning :P Mina päron är bäst <3

Men nu ska jag nanna :)
Xoxo //

♥ rasmus ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0