Femkamp och alkohol :P

Igår uppdaterade jag inget för att jag inte va hemma :P
Stack till Lina efter jobb på Kalas, sen vidare till Femkampen på kvällen :)

Femkamp plus alkohol är en bra kombination ;D
Hade skitkul :) Skulle rida på den jävla tjuren, så när jag hoppade upp kasade jag ner på andra sidan :P haha Vadå bortgjord :P Men kul hade jag och alla andra åt det ;D
Sen vann ju vårt gröna lag med flest poäng :D

Idag blir det att sitta hemma bara, vaknade kl 9 och va fortfarande full, så min kära bil ska stå still hela dagen idag :) Dock somnade jag om och vaknade halv 1 och va inte ett bakis, såå jävla skönt :)

Nu ska jag sätta mej på balkongen i solen och röka en cigg :)
Xoxo //


♥ rasmus ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0