Freaking Awesome..

Hann inte blogga innan jag stack hemifrån innan..
Men har fått brev om att min Iphone har kommit nu :D Freaking awesome..
Ska hämta ut den imorrn, eftersom att jag jobbar idag.. Är såå sjukt jävla glad..
Efter över en månads väntan har den äntligen hittat hem ;D


Är på jobb nu, sjukt uttråkad och tiden går sååååå jävla sakta idag..
Och bara tanken på att där är en dag imorrn oxå :(

Sen på fredag ska jag på mitt sista återbesök med mina boobs ;D
Kommer bli nice att veta att det är klart sen :D

Sen på kvällen ska jag och Baby äta räkor och dricka vin :) Mumma :)
Han är världens bästa :)


Nee, nu ska jag gå upp och byta av Johanna..
Xoxo //


♥ rasmus ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0