hemskt..

Det är en hemsk känsla när klockan ringer.. Man vill inte gå upp, önskar att man hade kunnat sova 2 timmar till, Minst.. Men nee, så bra har man inte det på morgonen..

Är iaf uppe nu, är dock inte pigg alls.. En megaförkylning har slagit på igen, kan knappt andas med näsan, kul va? Men det är bara att bita ihop, den försvinner förhoppningsvis snart..
Om inget annat kan jag vila upp mej lite idag eftersom att jag har tvätt-tid :)

I helgen ska jag försöka ha lite tid att träffa Bonnie med, hon åker ju tillbaka till Teneriffa på måndag (om flygen har börjat gå igen det vill säga..)

Nee, nu ska jag göra vid mej..
Xoxo //


♥ rasmus ,


Kommentarer
Postat av: L I N A W E R N E R

Dem går från kastrup :P

2010-04-22 @ 08:39:17
URL: http://razorkajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0