I'm back on track..

God morgon..
Nu är jag uppe med tuppen igen och ovanligt pigg faktist..
Sovit som en stock och grymt utvilad känner jag mej, även om jag inte somnade förän 12 inatt..

Idag ska jag jobba igen :) Förkylningen sitter kvar, eller jaa, en del av den, men det andra är borta :)
Ska faktist bli skönt att ha nåt att göra igen :)


Sitter och dricker mitt kaffe nu, för ovanlighetens skull ;)
Och jag måste säga att jag tycker synd om dem som inte dricker kaffe :P
Det är det bästa som finns på morgonen, Kaffe och en cigg såklart :P


Efter jobbet idag blir det kalas hos Lina som fyllde år igår :)
Va väldigt dålig med uppdateringen igår, så tyvärr blev det inget inlägg om det igår, men jag grattade henne och hon vet att jag älskar henne ändå ;)

Xoxo //

♥ rasmus ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0