Inbrottstjuv?!

Jaa, det va jag nästan idag.. Tog mej nästan 15 minuter att ta mej in i min egna lägenhet..
Snart kommer väll den dagen då jag inte kommer in alls och får bryta mej in?!
Nee, ska ringa fastighets skötarna imorrn, så långt ska det väll inte behöva gå?!


Hemma från jobb nu, skönt som fan, för denna dagen har varit dryg som fan..
Men Rasmus kom och pussades med mej kl 8 på min paus :) Sötnosen ♥

Nu har jag bestämt mej för att skaffa hund :) Ska bara hitta min lilla sötnos som jag vill ha och spara ihop pengar till den? :) En stor långhårig sak ska jag ha, Schäfer kanske? :)

Nee, nu ska jag glo på Scrubs :)
Xoxo //

♥ rasmus ,




Våran gamla långhåriga Schäfer Nalle..
Saknar dej enormt 


Kommentarer
Postat av: L I N A W E R N E R

Hur kan du möjligvis tycka det är en bra ide? Du säger ju själv redan du mår dåligt av att dina katter är ensamma så mycket.. :( En hund klarar inte sig själv när du är o jobbar så mycket. Säger bara detta för jag vet hur jobbigt det är!

2010-04-13 @ 13:34:19
URL: http://razorkajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0