Miss Big boobs..

Tittade igenom bilderna från Elinas födelsedag på Facebook..
Jäääävlar, ser ut som jag har värsta bomberna till pattar ju :/ But i have to say that i like it, i like it alot ;D Haha..

Är hemma nu iaf och drickier kaffe :D Ska snart in och duscha innan jobb..
Sen ikväll efter jobb blir det väll att sticka till Utposten en runda eller nåt och kolla läget, Angelica ville det, för det va tydligen många som skulle ut idag :P Så det kan ju bli trevligt :D

Inatt blir det att sova själv :( Men jag har ju mina kissar iaf :D Så jag kan iaf mysa med dem, även om det inte är samma sak :P Sen imorrn vid middagstid ska jag till Föräldrarna och färga håret :D Woo freaking Hoo :D

Nee, nu ska jag röka..
Men här kommer lite bilder så ni förstår vad jag menar ;D
Xoxo //


♥ rasmus ,






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0