Mumma..

Är hemma från jobb nu, hungrig som ett djur är jag, men jag har bestämt att jag inte ska äta mat mitt i natten.. Så jag får nöja mej med mitt kaffe :)
Ska bli skönt att bara sitta i soffan och softa ett tag till "8 simple rules" innan sängen ropar :P


Jag måste bara säga att det känns verkligen som om mitt liv börjar ordna upp sig nu.. Fast jobb (snart), lägenhet, en helt underbar pojkvän, världens bästa vänner/familj och Givetvis har jag även en egen Världens bästaste Lina ju <3
Couldn't be more happy..


Btw, helt sådär spontant idag på jobb blev jag sugen på Havregrynsgröt med Äpplemos, och jag brukar inte ens äta gröt, händer kanske 3 ggr om året, men nu ska det bli ändring på sånt, ska börja äta riktigt ordentligt så att jag förbränner maten som man ska :)


Men nu ska jag hämta mitt kaffe..
Xoxo //


♥ rasmus ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0