Mysigt..

Hade världens mysigaste katt i knät igår när jag gick och la mej :) Texaz kom och la sej på mej, sen sov hon där tills jag somnade :) Hur underbart mysigt är inte det? Sen när jag vaknade hade jag båade katterna bredvid mej.. Man kan knappt vakna på ett bättre sätt :P

Måste ringa Chaparral lite senare oxå, för jag har fortfarande inte fått in några pengar på mitt konto efter stugan jag avbokade igår.. Och jag vill faktist ha min 1500 kr.. Tänk om han skrev in fel kortnr eller nåt :/


Sitter och funderar på om jag ska köra och handla havregryn och äpplemos.. Det är ju bara så tråkigt att inte ha sånt hemma nästa gång jag blir sugen på det..

Nu ska jag iaf dricka mitt kaffe och röka en cigg..
Xoxo // 


♥ rasmus ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0