Oj, förlåt..

I helgen har jag vatt väldigt dålig med uppdateringen :/
Va med baby i fredags och halva lördagen, bowlade och festade med girlsen på kvällen, va med baby hemma hos hans mormor idag och nu är jag hos mamma och pappa och träffar min kusin och moster från Uppsala :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, lägga mej hyfsat tidigt, sen blir det en städ-dag imorrn, men en liten paus för att köra till väla och kolla om jag kan få min telefon, sen åstorp med Lina som ska tatuera sej :P


Sen på Tisdag blir det att jobba tidigt igen.. Fast denna veckan bara 4 dagar :)
Dock tycker jag att denna helgen har gått alldeles för fort :/ Kunde ju vatt lite längre :)


Nee, nu ska jag vara social med släkten :)
Xoxo //


♥ rasmus ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0