Sweetheart..

Sitter och dricker mitt morgonkaffe nu och väntar på att Baby ska komma hit..
Sen ska vi köra och hämta ut min Iphone och sen köra till väla och försäkra den :) Woo freaking Hoo :D
Asså, jag har längtat efter denna telefonen såå mycket att jag inte tror att den har kommit förän jag faktist har den i min hand egentligen :/


Sen i eftermiddag blir det jobb och det är alltid samma ångest över att jobba när det är såhär sjukt fint väder.. Och så kommer det säkert regna eller nåt liknande i helgen bara för att jag inte ska kunna njuta av solen :/

Mindre än en månad kvar till Chaparrals Öppningshelg :)
Och det är som Lina säger,
It's gonna be legendary ;D

Ne, nu ska jag röka :)
Xoxo //


♥ rasmus ,




Jag bjuder på en riktig bakfylle-bild från Chaparral -08 :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0