Usch, fyfan..

God morgon mina damer och herrar..
Det känns verkligen att det har vatt lång-helg idag :/ Ville verkligen inte gå upp när klockan ringde, och va absolut inte trött igårkväll.. Somnade  kanske vid 1 eller nåt :/
Men jag ska ta mej igenom jobb med en glad min :P

Skulle lagt upp en bild på Linas tattoo igår, men baby kom hit, så ska göra det idag, och då har jag kanske en bild på den när den är färdig, jag tog bara en bild när den va  halvklar :P


Jag pallade inte städa igår heller, det blev för sent, va hemma typ halv 8..
Så idag efter jobb ska jag ägna typ hela dagen åt städning.. Och även försöka uppdatera lite bättre här.. Blir ju ingen bra uppdateringen från mobilen sålänge jag är med Baby, men blir nog ändring på det när jag får min jävla Iphone..

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och köra till jobb..
Xoxo //


♥ rasmus ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0