why..

Jag fattar inte.. Jag fattar inget just nu..
Jag vet inte vad jag ska tro.. Eller vad jag ska tänka just nu..
Allt är bara såå rörigt, jobbigt på nåt sätt, fast det inte borde vara det..
Jag borde inte tänka på det, men alltid när jag slutar dyker det upp nåt som drar mej tillbaka..



Jag måste verkligen ta mej ork att diska och laga lite mat.. Jag kan ju inte hålla på att inte äta bara för att jag är sjuk.. Men jag orkar verkligen inte :( Dock har jag soppa i bilen som jag ska värma upp :)

Det är verkligen pissigt att vara sjuk när det är såå galet fint väder ute :( Vill ju kunna njuta av det, men neeeeej, då ska Zarah gå och bli sjuk.. Med tandvärk dessutom.. Woo freaking Hoo för mitt liv just nu..

Xoxo //


♥ rasmus ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0