you're damn right..

Nu är jag hemma hos mamma och pappa, dock så är dem inte hemma..
Man känner sej såå välkommen då ;D haha.. Nee, men dem kunde ju iaf sagt att dem skulle iväg lixom.. En annan hade kanske velat följa med, men neeej, tänk inte på er dotter, för all del..

Ska dricka upp mitt kaffe, sen ska jag sätta igång med hårfärgingen.. Undra hur det kommer bli eftersom att jag ska göra det på mejsjälv :P Använda 2 färger, folie och annat :P haha.. Kanske slutar i katastrof ;D


Min mamma har lämnat i deras ena katt på Rakning nu, så han ser ut som en pudel ;D Haha.. Skit söt, verkligen ;D Eller kanske snarare ett lejon, låter lite mer ståtligt :D Söt är han iaf ;p

Men nu ska jag röka, sen förbereda mej ;p
Xoxo //

 

♥ rasmus ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0