and here we go again..

Småland idag :) Igen typ :P
Väntar bara på att pappa ska komma hem från jobb och hoppa in i duschen så att vi kan köra sen :) Ska dricka vin hela vägen upp, för att för första gången i år ska jag INTE köra :D Så bara för att jag KAN ska jag dricka ;P


Tänkte sova länge idag eftersom att det va min första lediga dag på nästan 3 veckor.. Men det tyckte givetvis inte min byracka till hund, halv 8 stod han nästan uppe på mej och gnällde :/ Blev till att väcka älsk så att han fick gå ut med honom :) Underbar man jag har <3


Ska faktist försöka dokumentera med min kamera lite i helgen, kommer väll att gå sådär, men det är värt ett försök iaf ;D
Mina mostrar och så ska ju oxå dit :)


Men nu kom min pappa, så ska dricka lite kaffe med honom innan han ska duscha och jag ska göra rent kattlådorna :P

Tjingeling ^^




Min älskade byracka när vi hämtade honom 8 veckor gammal :D

Kommentarer
Postat av: rasmus

Yeah, jag är Näst bäst och stolt ;) <3

2010-08-07 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0