Hmm..

Nu är det en vecka sen jag skrev sist, detta blir inte bättre.. Men det blir det förhoppningsvis sen när vi har flyttat till huset om 2-3 veckor :) Man kan ju hoppas iaf..

Skulle egentligen till småland igår, men det blev inte av.. Så jag stannade hemma hos mina föräldrar och sov här inatt :) Dock ska dem vara hundvakter åt min hund till imorrn eftersom att det inte blev nåt småland :) Så ikväll kanske jag ska ut med jobb en runda.. Får se om vädret tillåter, för tydligen ska vi spela brännboll och grejer.. Hoppas bara att jag får va med, skrev aldrig upp mej på lappen eftersom att jag egentligen inte skulle vara med..


Ska snart köra hem, har ju massor med grejer att fixa i lägenheten.. Packa, städa och så vidare..
Rätt skönt att vakna tidigt så att man får allt gjort, somnade dock typ kl 11 igårkväll :P


Ska röra mej nu, men ska försöka uppdatera sen :P
Tjingeling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0