Kissie vs. Jackie.. Eller tvärt om? Ganska komiskt..

Satt och kollade på "Toppbloggarna" innan, och jag kunde inte låta bli att garva..
Jag menar, seriöst, Jackie står och säger in i kameran "När jag träffar dej Kissie så ska du få en rak höger" Vad hände när Jackie kom till arlanda och träffade Kissie? INTE ETT SKIT.. Hon sitter och säger att Kissie säkert hade borjat gråta om hon hade gått fram till henne, för att hon antagligen är såå rädd, men egentligen så är det nog Jackie som är rädd, annars hade hon gett henne en rak höger, varför bry sej om att Kissie skulle vatt rädd?

Och sen Kissie, hon beter hon sej? Som en fjortis möjligtvis.. Dennis frågar henne "Hur mår du då?" Och hon svarar "Jag mår bra, Hur mår du då Dennis?" men en sån sjuuuuukt tillgjord röst som bara fjortisar har, antagligen enbart för att hon hade polare med sej men inte Jackie? Och vem bryr sej om Kissie tycker att Jackie har ljugit om att hon inte gjorde nåt pinsamt i Paradise Hotel? Jackie tyckte kanske inte att det va pinsamt, hur har hon då ljugit egentligen?


Ska bli kul att se hur allt slutar, hon nu Kissie får sej en rak höger av Jackie eller vad som händer..
Vad tror ni? ;)



   VS.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0