mini dator..

Jag vill faktist ha en sån där mini dator, hade vatt skit bra, smidigt att ha med sej överallt..
Jag trivs med denna datorn, men den är bara så klumpig att packa ner när man ska åka iväg, så det blir typ aldrig att jag har med den nån stans :/


Besiktning på lägenheten på torsdag :) Nu börjar man verkligen känna att det börjar bli dax :) Längtar längtar :) Ska bli sååååå skönt att komma här ifrån :) Störra plats och inga grannar som drygar sej med musik eller annat..


Nu ska jag dricka mitt kaffe, röka en cigg, och kanske packa en låda :)
Tjing



Kommentarer
Postat av: Amanda

Hej vännen. Du får ringa sen när du har flyttat så jag får spana in ert nya hus. =) Vi håller på att bygga ny uteplats nu, fast den blir dock inte klar iår haha. Också får du kolla in vår nya bil! Spm jag älskar! =) Så hör av dig, även om du behöver flytthjälp haha jag är starkare än man tror ;) Puss och Kram

2010-08-17 @ 11:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0