Älskar..

Jag älskar mina katter, även om dem håller mej ganska mycket vakna på nätterna nu, men det är förhoppningsvis bara nu i början innan dem känner sej som hemma..
Igår fick jag lura fram dem med mat, men dem åt inte den, sen stack dem under sängen igen.. Dock kom dem fram av sej själva senare..
Nu är båda 2 framme och jätte mammiga :) Sjukt underbara <3


Halvkollade på Chronicles of Riddick igår, eftersom att jag älskade Pitch Black, men jag hade mer koll på katterna, så jag missade mer än halva filmen :( Får väll ta och fixa fram den nån dag och se hela, men jag tvivlar dock på att den är lika bra som Pitch Black..


Idag måste jag fortsätta i lägenheten, gjorde inget igår eftersom att katterna va så rädda.. Men idag måste jag verkligen :/

Nu ska jag dricka mitt kaffe och mysa med älsklingarna :)
Ciao ^^




"i never stopped liking you..
i only stopped letting it show.."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0