and so it begins..

Jag pallar inte fler såna här nätter.. Konstiga drömmar, vaknar mitt i natten av drömmen och kan knapps somna om.. När ska det sluta liksom?
Grymt jobbigt med såna nätter där man sover sjukt oroligt..


Hals-tatueringen ömmar nåt så fruktansvärt just nu, men fy fan vad det är värt det :D Folk får säga och tycka vad dem vill, but i just LÖÖÖÖÖÖÖVE my new tattoo <3
Haha, och jag har redan börjat fundera ut en ny ;D


Nu har jag jobbar 3 dagar och har 3 dagar kvar med denna, det känns i hela kroppen kan jag ju säga.. Skönt att tiden har börjar gå fort på jobb så att helgen kommer snabbt och vi drar iväg till Skånes Fagerhult för PARTEY :D

Ne, nu ska jag dricka upp mitt kaffe så att jag kommer iväg lite tidigare, måste ju handla mjölk till mej och Fatima idag :)
Xoxo ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0