damn you..

Vissa personer behöver man bara inte i sitt liv.. Man mår bara dåligt av det..
Nu får det vara bra, nu är det slut..

Pappa va här innan med mitt nya köksbord :) Det blidde finfint :D
Nu har jag ätit och kollat på One tree hill :) Har även kollat på biloder från helgen :)
Ska sno några bilder sen och lägga in här, för jag använde knappt min egna kamera :/
Men först ska jag duscha..

Har även betalt alla mina räkningar med..
Duktigt visst? ;D Haha, som om jag hade nåt val lixom? :P


Nee, nu ska jag gå och duscha :)
Xoxo //



Kommentarer
Postat av: Elina

vad har du för mail så kan jag maila över bilderna :)

2010-03-01 @ 08:43:34
URL: http://elinakallerup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0