Detta suger..

Jag hatar detta vädret.. Nu är det inte säkert att vi kan flytta möbler till lägenheten idag pga vädret..
Jag blir såå jävla arg.. Känns som att det snöar nu bara för att liksom..


Men nu kom pappa och sa att vädret hade lugnat sej, så är det fortfarande lugnt vid 2 så kanske vi kan flytta möbler ändå :D But Still, i HATE this weather!!


Sitter och funderar på om jag ska köra till lägenheten nu, eller om jag ska vänta tills pappa ger klartecken om vi ska ta möbler eller inte, jag får ju dock inte lyfta nåt än ändå, men det hade vatt bra att veta..
Men innan jag göra nåt annat ska jag kolla klart på dem 3 sista avsnitten av Paradise Hote, även om jag vet att Jackie och Patrik vinner.. Sen ska jag duscha :)

Ciao ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0