en bra dag..

Idag är en bra dag, för det är ju dagen innan helg och Skånes Fagerhult med Lina och Elina :) Jaa, och en massa andra med, men det är dem 2 som räknas för mej :P

Sitter och dricker mitt kaffe just nu :) Ska fortsätta med städningen sen som jag aldrig avslutade igår, men idag får det fan vara skärpning på mej.. Idag ska det fan bli klart..
Sen ska jag köra till Maxi och handla, mitt kaffe är snart slut och jag behöver mer pålägg till mina mackor :)
Jag äter betydligt bättre här än vad jag gjorde när jag bodde hemma, och betydligt bättre än vad jag skulle göra..


Idag på jobb fick jag använda en sån där maskin som rispar i järn och plåt, det va rätt kul, dock gnällde Alex och Micke att jag skulle ha hörselskydd? Jaja, visst, eller hur lixom.. Hatar såna :/ Det resulterade i att Alex gick och hämtade ett par och tryckte på mitt huvud.. Men jag blev ändå skitsnygg ;D


Nee, nu ska jag ta itu med lite städning och så tror jag..

Xoxo ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0