Fuck off..

Tänk att 2 personer som man absolut inte vill prata med just nu ringer direkt efter varandra..
Vad är oddsen lixom? Det förstörde hela min jävla dag.. Och jag trodde att INGET kunde göra det idag, men ack såå fel jag hade..


Ska snart börja packa in lite grejer i bilen, sen ska jag köra och hämta min nyckel och köra till lägenheten :D Wohoo.. Ska se om jag fottar den och lägger upp lite bilder :) Kul med lite före och efter bilder :)

Efter att jag har vatt i lägenheten ska jag köra runder till lite djuraffärer och kolla om dem har kattställningar, och vad dem kostar isåfall :) Måste ha en STOR kattställning till mina katter, annars kommer dem fan riva hela lägenheten :/


Men nu ska jag dricka upp mitt kaffe och platta min lugg så att den stannar där den ska bara..
Jävlar va dum jag va som klippte lugg :/
Ciao ^^





"it never seemed like you missed me..
and i think because of that i stopped missing you..
but that's okey, you're fading in my eyes anyway.."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0