Linus och Zarah in Action ;D Bildbevis ;D

Nu är jag hemma från Helsingborg och lägenheten..
Blev lite upp packning, men det slutade i en massa skrattanfall och fjant :P

Körde till Linus vid halv 3 och drack kaffe, sen hämtade vi min bror på hans jobb och körde honom hem i snökaoset, sen käkade vi hamburgare, och sen bar det av till lägenheten :)

Vi packade upp alla kartonger som stod  i köket, mest muggar och lite sånt :)
Dock så slutade i en massa fjant som det oftast gör när jag och Linus är i farten.. Men kul hade jag.. Fick ett skrattanfall så att jag bara låg på golvet och skrattade i ca 20 minuter innan vi kunde köra hem..


Bilder säger mer än 1000 ord ;D



Linus började bra ;D


Här försöker han skruva ihop kastruller ;D


Resultatet ;D


Dock tog han isönder ett av mina glas :(


Sen börjar fjantet ;D


Kartongen välte och jag fick mitt skrattanfall ;D


Försöker sluta skratta..


Sen försöker jag resa mej..


Som resulterade i ännu ett skrattanfall ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0