Ofta lixom..

Vaknade innan väckarklockan ringde idag, dock bara 10 minuter, men ändå.. Ofta lixom..
Dock har jag inte drömt nåt konstigt inatt, eller jaa, jag kommer inte  ihåg vad jag har drömt, så jag tror inte det iaf :P Typ första gången den här veckan..



Sitter och njuter av Whatcha say - Jason Derulo tillsammans med mitt kaffe, kan inte bli bättre :D
Har verkligen förälskat mej i den låten asså.. Den är ju bara så grymt skön lixom..


Äntligen är det fredag lixom :D Jobba i 9 timmar, sen är det fritt i 2 hela dagar..
Efter det kan jag sova ut lite mer på dagarna nästa vecka eftersom att jag börjar halv 3, dock hatar jag den veckan, men det ska bli grymt skönt att få sova ut med tanke på att jag tror inte att det kommer bli så mycket sömn i helgen..

Nee, nu ska jag dricka upp mitt kaffe..
Bjuder på en bild så som det ser ut om jag tar en bild med camen nu när jag har datorn bredvid TVn :P
Xoxo //



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0