Sista natten?

Jaa, då blir nog detta sista natten hos mamma och pappa :)
Eller, man kommer ju säkert sova här nån gång, men imorrn kommer bli första natten av många i min älskade lägenhet :) Wohoo..


Stack hem till Rasmus ett tag efter att vi hade blivit klara i lägenheten, satt och snackade skit och kollade på TV :)
Sen helt plötsligt va klockan 2, och det va bara till att köra hem :P

Imorrn ska jag till banken och växla in mina mynt, sen ska jag till systemet och handla vin som jag och Lina ska gotta oss med på fredag :) Har även mitt återbesök imorrn :) Känns härligt som fan..
Snart kan jag börja jobba igen, vill få in rutiner igen.. För detta suger verkligen pung..


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan jag nannar..
Ciao ^^




"you suck big time..
i suck even more for believing.."




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0